ak x pandai nak tulis. fullstop.

Saturday, March 20, 2010

heavy crying..


20 march.. i'll always remember this day.. the day that angel of sadness come to me..
the morning starts with happy things.. since the dawn..
im going to have fun soon.. with my buddies...
everything looks fine.. then, my father will send me to the ktm as usual..
on my way there, an urgent call from kampung tell my father that everybody must be there that afternoon..
yea.. i still there with my opinion..im not juvenile lah... but.. u know what's WAJIB.. so, i have to go back.. word fight pon berlaku lah between me and my father.. dush..blurr sungguh saya ketika itu.. bagai berjuta serangga hinggap dibadan.. guys.. u can put the blame on me.. i dont care.. rase bersalah sesangat sebab x dapat pergi join korunk... especially my budak dorm, zuzu.. sorry.. and hani and neddy and amir and manymore..this is really unexpected...perjalanan ke kampung bagaikan menuju ke neraka.. when i can see " my beloved" village tuh, ahh.. i went to my room and locked myself there.. malas nak masok campur.. slamat ada toilet dalam bilik tuh.. boleh lah beribadah.. hmm.. berapa jam nta dalam bilik tuh.. im doing nothing.. texting dgn sahabat-sahabat.. untuk menghilangkan rasa duka ini.. n bibik yang sangat bising .. asking me to eat.. saya x lapar lah!! " sayang, makan dulu sayang".. that words repeated macam keset pulak.. then, gerak pulang ke rumah.. penat macam hell..sampai lah petang mendatang, my father force me to open the door.. what else can i do.. yes.. i did it.. gosh, bapak saya angkat saya and bring me to the dapor... then, i started to cry.. the problem is.. seriously x lapar.. so, i went back to my room and locked myself again and again... untill now.. thanks to bibik.. ambekkan laptop ni.. hehe.. and bring the cheesy wedges for me.. im eating it right now...conclusion is, saya x suka 20 mac...sorry la kepada anda-anda yang lahir pada tarikh ini..
and, kepada rakan-rakan yang saya telah berjanji untuk join anda, im soooo sorry....


noyr, 10.55 p.m
20 mac yang hell..


1 comment: